Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 23, 2011

sambungan......

sambungan kenapa sy tk suka keluar rumah....

nak jadikan cerita, mlm semalam keluarlah aku ke megamall sebab nk g ambik xbox yg dah upgrade.... tp malangnya tk siap lagi, maka tk dapatlah aku main game yg baru aku beli tuh!!... huh smpai je aku kt mega ni, masuk je dlm lif, nampak lah 2 org budak melayu kita berkemban... muka comey dah, tp sayang berkemban.... fesyen berkemban zaman skg ni dh femes ye.. kalu org zaman dulu, nk berkemban dlm umah pun segan, tp org skg selamba je berkemban merata2...  lalu keluar je dr lif dgn selamba aku ckp huh dosa... lantak ko lah budak nk marah ke aku ke apa.... muka tk malu kita malukan aje....
kuar pd mega, ada pulaklah couple dok lepak kt kerek kt tepi restoren ayam penyet tu.. alahai minah tu dhla pakai tudung, dok bermesara2 bagai kt situ.. siap main cuit2 hidung.. dok tu dah la rapat2.... aku apa lagi dgn selamba jugaklah aku sound tk malu ke? dgn selamba aku bla start keta trus bla.. sebab tula ake benci gila nk keluar rumah.. aku meluat dn benci tengok anak2 remaja zmn skg..

No comments: