Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 6, 2012

Kenali Diri Kita...

aku cuma nk cakap sikit je... makin hari aku tengok ada segelintir manusia kat facebook makin lupa diri... aku tau aku tk berhak nk menasihati lebih2 sebab diri aku sendiri tk berapa betul... cuma aku sedarkan diri aku sendiri... bagi kaum hawa tu, ingatlah... facebook ni hanya alam maya.. jadi bila ada org suka kt kita, ekjas kita janganlah cepat perasan... kaji mengapa dia suka kita.. sebab kadang2 kita letak gambar ala2 manja, mesti nk letak gmbar yg comel.. hakikatnya bila org jumpa kita.......
banyak kes dah gara2 facebook ni.. bergaduh, bercerai berai... so fikir2lah sendiri yg mana baik yg mana buruk... bagi sape2 yg pernah aku gaduh dan kecik hati dgn aku, aku minta maaf byk2 ye... terpulanglah nk maafkan atau tak....
cuma sekali lagi aku nk pesan, berhati-hatilah dlm setiap perbuatan dan tulisan kita...

p/s : ingatan ini buat diri aku juga


No comments: