Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 4, 2011

hari yang suam kuku rimau

Assalamualaikum...

hari ni aktiviti biasa main bowling.. mengasah bakat dan hilangkan boring sementara membawa si nadia tu keluar sebelum dia pulang ke kampus... syok main bowling tadi, tap yg kelakarnya aku pakai skirt.. hahahha wlau pakai skirt tetap champion.. tak malu la sgt sebab busuk2 dapat jugak la 3 kali strike.. yg lain2 spare n ada jugak masuk longkang hehehe...

inilah gambor sy main bowling pakai skirt..
balik dari main bowling 2 game tadi, nak g la makan sbb dah lapor ya amat... pergila kt sebuah kedai kat sungai isap jaya... katanya kedai tu ok n sedap.. so nak try la betul ke tak... aku ni orderla milo ais dgn nasi goreng daging kunyit... si nur m ni plak order air limau nipis n nasi goreng la jugak...

tunggu punya tunggu, tk sampai2 jugak.. badan dah rasa hangin je... perut punyalah lapor.. smpai air minum dah abis pun tk smpai2 jugak.. yg pelik dan herannya, nasi yg aku bungkus boleh smpai, tp yg nk makan tak sampai2 jugak.. bila tnya budak kedai makan tu, dia buat muka blurr..... bertambah la hangin badan aku ni.....

setelah tunggu selama satu jam 1 minit dan kira2 36 saat aku rasa dah bertambah hangin, so kitorg pun suruh dia kira dah bla dari restoren tu.... cari kedai lain plak makan... sakitnya hati bukan kepalang... rasa mcm nak bakor je kedai tu...

masa aku smpai tu ada la satu group dlm 20 org rasanya sebab aku tk kira so aku buat congak secara rambang jela.... tengok2 baju yg diorg pakai tu gayanya mc org U..O.... hmmm patutlah... sendiri mau ingatlah

No comments: