Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 24, 2011

Kisah sEram zaman Kanak-kanak

assalamualaikum w.b.t


korg semua mesti pernah ada cite seram zaman kanak2 kan.. ala mcm bed time stories tu... cite ni masa haku sekolah rendah dulu.... ntah la bila pikir semula smpai skg haku rasa mcm was2 je.. korg baca dan tafsirkan ye..
kisah ni masa aku tido kt kampung aku kt lepar, masa tu arwah datuk aku ada lagi... aku dr kecik mmg nakal kuat galok... main smpai lupa diri smpailah ke senja... bila mlm tiba je semuakecut perut.. zaman kanak2 kan tido cmpur sepupu laki pompuan apa de hal kan... tk mcm budak zaman skg ni cepat matang (dlm erti kata lain biroh)... so mlm tu sepupu aku ckp mlm ni mesti pontianak dtg cari korg sebab bergalok smpai senja.. kitorg semua apa lagi kecut perut la takut!!


jadi mlm tu tido la kami ni ramai2 kt ruang tamu... sepupu ckp kena pakai minyak calit2 kt badan sebab baru tk kena amik dek pontianak.. jadi kitorg ni ikut jela takut kan punya pasal... mlm tu tido tk lena.. sepupu haku cite bila celik je mata dia, dia ckp ada org baju putih tarik selimut dia... haku? ehmmm smpai skg tido mati mmg tk sedar kalu org letak bom sekalipun... hehehe


jadi smpai la skg ni, aku musyil minyak pe la sepupu aku tu bg.. dan betul ke ada hantu pontianak tu... hisshhh seram la plak

No comments: