Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

Rumah bErhantU

Bismaillahirahmanirrahim....


 
Rumah hantu 
kisah ni bermula mcm ni.... dlm thun lepas dh byk kali sgt haku post kt Facebook haku pasal rumah yg aku duduki berhantu.... ntah la aku sendiri tanak percaya benda2 macam tu... tapi dh ramai org bgitau umah yg aku duduk mmg berhantu, aku buat derk je... aku org paling lama bertahan dok situ dlm setahun jgak la.. yg lain2 2 mgu, sebulan je. Depan umah aku duduk tu memang kubur. Katanya kubur betul2 depan umah n bilik aku tu kubur org mati bunuh diri... nauzubillahiminzalik... seram jugak la...


aku akui mmg ada gangguan, tp aku bertahan jugak...nak tanak kena tgu smpai dpt umah baru,,, smpai la setahun aku dok situ, aku rasa tk tahan sgt aku bla je... bila au dh keluar dr umah tu, ada la aku npk budak lelaki bujang pakai keta honda lagi dok situ... cuba teka bape lama diorg bertahan? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tk smpai sebulan pun.... :P

1 comment:

sakariyaakop said...

Haha....lagi bahaya kalau dalam rumah ada hantu!!