Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

Korek hidung ... :P





sila jangan berasa geli bc entry ni... korg semua penah buat kan... aku mmg ada hobi ni... (tk malu ngaku)... tp kwn baik aku sorg tu, mmg suka sgt korek idung... tk kira masa dan tempat... boleh kata kalu sepanjang jln dr kuantan ke kl tu, tangan mengorek bijih je....
hahah mesti korg tengah imagine dan rasa geli geleman kan... tp peristiwa yg aku nk cite lagi lagi buat korg geli geleman... aku smbil taip ni rasa loya je tekak... 
>>>> kisah ni masa aku study kt ikip dlu, sebab lembap sgt haku bersiap, maka aku dengan bespreng aku si julia ni, kena tinggal dek bas nk ke kelas... maka terpaksalah kami berjalan dari jalan lim hoe lek ke padang lalang (sebab tu masa blajar aku slim).... so di pendekkan cerita, smpai la kami dekat shell berhadapan dgn MS garden hotel.... ada sorg apek tu, tgh tgu nk keluar simpang, dgn ralitnya dia mengorek hidung... masa tu aku dh loya dah, lalu aku nk melintas la depan van dia.. tau apa dia buat?............................ dengan rasa tk gelinya dia makan taik hidung dia.... cisss aku kt situ juga termuntah... jahanam punya apek... smpai skg aku ttp rasa loya bila teringat cite tu....


moral : jgn korek dan makan taik hidung korag okeh!!!!

No comments: