Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 9, 2011

KejadiAn di Tmn GelOra

ini masa perhimpunan hijau tadi... masa kitorg ni tengah sedap2 berborak dan sibuk amik gambar dgn karikatur rosmah dan najib tu, tetiba ada sorg indian guy pandang aku dn semua muslimat mcm tk puas hati gila.. aku rasa mata2 la.. pehal nk selok amik gmbor kitorang.. kitorg sedap2 bergambor, dia plak curi2 snap gmbar kiotg.. tk paham aku.. ntah2 masuk dlm WANTED list esok muka aku ni... kuar plak kat paper, wanita pembangkang bla bla bla.. adeh... senak gitu...
boleh kata dia ni asyik ambik je gambor kitorg.. kalu dgn kamera tkpe la jugak, tp dgn henset,.. aku rasa mmg sah dah polis tu.. tp aku nk takut apa, aku tk buat salah apa pun.. cuma masa selok2 bergambor dgn gmbar nihttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=2248154455528&set=a.2248149015392.116004.1598193099&type=3&theater , aku terlepas ckp ngape semua rog tanak pegang karikatur rosmah tu.. aku trcakap rosmah tu puaka... apa lagi dat indian guy bulat mcm belon pandang aku.. abis la aku

No comments: