Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

jogging kerana nak kurus

biasanya aku ni hangat2 taik kambing je... kejap je rasa xcited tu, lpas tu dh malas... alahai camane nk kurus semula ni.... dah terlau gedabak mcm anak penguin je, seb baik tk gemuk mcm rosmah mansur.... keh3....tapi thun ni aku nekad gak nk kurus utk raya thun ni.... aku nk berat badan aku yg ideal semula... dh tak sanggup nk bwk badan mcm badak ni... sedih sebab semua baju mengecut dengan sendirinya...kesiankan kan kt baju tu, camane la boleh jadi kecik tk bersebab...kah3....

seb baik balik dr gathering kt mercu tu badan tk sakit2 sangat.... tu tandanya aku gagah kan? hak3 perasan... ehmmm apa yek sumber inspirasi nk bagi kurus ni... ce sape2 offer aku nk bg i pad ke, galaxy tab ke, baru aku bersemangat nk kurus ni....

No comments: