Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 4, 2011

PEREMPUAN DAN LIPSTIK

Lipstik ni sesetengah perempuan je suka pakai... ada yg suka warna merah, pink dan natural.... ada juga yg pakai lip ice je... pada aku plak, aku akan pakai lipstik tk kira warna, tp yg mmg aku takkan pakai lipstik MERAH... huh aku cukup takut tgk org pakai gincu kaler merah... ini akan membuatkan kita npk lebih matang@tua dari usia sebenar....kalu korg nk tgk aku pkai lipstik merah, tgu bila aku tua nnti ye... hehehe


2 comments:

langitbiru267 said...

hahaha.. litik (bak kata iqah) ce ko try pkai litik kaler meroh... uih... merohnye mok tie...... kahkahkahkah tp kan mmg ada pon org suke kaler tu terutama skali mok angkat ADA kt PEKAN tu... sape dia ha?????? jeng..jeng..jeng... CIK SALOMA....

Puan bUngA said...

hahah sian dia wey... bila ada je aktiviti nyanyi kt pekan mesti dia org pertama naik pentas.. siap dgn stokin lagi hehhe