Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 4, 2011

Patah Tangan

heheheh aku ada pengalaman patah tangan ni... sungguh tk ku sngka perkara tu akan berlaku pada diri aku.... perkara ni berlaku 22hb febuari tahun lepas.... kejadian di selekoh nak masuk ke simpang KFC pasar kuantan. Waktu berkalu kemalangan tu  kira2 pukul 2 petang... aku dgn kawan dan sepupu aku.... aku ni nak masuk la simpang tu, mmg aku dh bg signal awal2 lagi... tp ntah tiba2 je tengah aku pusing steeng keta tu, tetiba je aku rasa tanan aku terhentak ke stereng dengan kuatnya... aku panik, eh apa yg berlaku?... sedar2 aku npk sorg budak bwk motor langgar rim keta aku rupanya.... aku dpt dia bgun dr jalan luka2 kt siku n lutut dia....seram siottt..... mulanya aku ingat tangan aku ni terseliuh je, tp sepupu aku ckp patah tu,.. aku tk percaya.... last2 aku jugak yg kena drive ke hospital sbb budak 2 org tu tk reti bwk keta... dgn tangan sebelah aku drive ke hospital... budak lelaki tu ckp dia tk apa2.. yela dh mmg salah dia kan... aku kesian palk nk marah dia.. jadi aku ckp tkde apalah... sbb keta aku tk rosak pun yg rosak cuma rim je...

smpai kt hospital korg tau2 jela kan.. mmg lembap tahap dewa diorg tu keje.. aku ni masuk wad pkul 2 lebih dapat pasang simen dh pukul dekat 9 malam dh... mmg dasar hospital gomen ni kurang asam kan... aku harap itulah pengalaman pertama dan terakhir aku.... punyalah seksa nk pakai baju, nk mandi, semua benda jadi susah,,, tp aku ni kan jenis gagah, degil... aku ttp bwk jugak keta tgn bersimen sebelah tu.. hahahaha

No comments: